Retourneren

Heb je spijt van je aankoop en wil je je bestelling retourneren? Dat kan! Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het recht om je bestelling te retourneren. Hieronder vind je de stappen die je moet doorlopen om een product te retourneren.

1. stuur een mailtje naar info@oanhswinkeltje.nl (na het sturen van de mail heb je 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen)
2. schrijf onderstaand adres op de doos:

Intrapost
t.a.v. Oanh's Winkeltje
Postbus 658
5201 AR ’s-Hertogenbosch

3. maak je retourpakket klaar, met daarin de producten die je retour wilt sturen en je pakbon waar je ordernummer en naam op staan. Denk aan het milieu! Gebruik de verzenddoos die je van mij hebt gekregen om je product(en) retour te sturen
4. breng het retourpakket vervolgens naar een postkantoor. Zodra je retourpakket bij mij binnen is en ik het heb gecontroleerd of het voldoet aan de retourvoorwaarden (zie hieronder), betaal ik het orderbedrag* terug

*De kosten voor het retour sturen naar Oanh's Winkeltje is voor eigen rekening. 


Retourvoorwaarden

Alle items die je bij Oanh's Winkeltje hebt besteld, mogen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. De termijn van 14 dagen gaat in nadat het pakket is afgeleverd door de vervoerder. Binnen de termijn van 14 dagen dien je de retournering (herroeping) bij mij te melden via e-mail. Retourpakketten zijn tijdig geretourneerd wanneer ze binnen 14 dagen na het melden van de retour zijn afgegeven bij het postkantoor of de vervoerder. Bewaar voor de zekerheid het ontvangstbewijs met Track & Trace code tot de retour volledig door ons is verwerkt.

Alle producten dienen compleet, ongebruikt en netjes in de originele verpakking te worden teruggestuurd. Als artikelen zichtbaar zijn gebruikt, mag ik het naar je terugsturen en zal ik de kosten in rekening brengen om de producten aan je terug te sturen.

Daarnaast behoud ik het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn, of buiten onze schuld zijn beschadigd. Dit geldt ook als de producten verkeerd zijn behandeld.

Zie ook de wettelijk voorgeschreven instructies over je rechten met betrekking tot het terugsturen van artikelen in de algemene voorwaarden.


Klachten

Is het product dat je hebt besteld beschadigd? Neem dan heel graag contact met mij op via info@oanhswinkeltje.nl. Dan lossen we het samen op!